SP Bibice

Klasy 5 w Bukowinie Tatrzańskiej

Na początku czerwca, klasy 5a i 5e wraz z wychowawcami i opieką spędziły dwa fantastyczne dni u podnóża Tatr, w Bukowinie Tatrzańskiej.

3 czerwca z samego rana wsiedliśmy do autokaru szczęśliwi, że zaczerpniemy trochę świeżego powietrza i zobaczymy piękno naszych gór. Podróż przebiegała w miłej atmosferze i z małą przygodą przed Nowym Targiem, zaś czas spędzony w autokarze szybko minął i bezpiecznie dotarliśmy na miejsce. Wycieczkę rozpoczęliśmy "zdobyciem" Gubałówki, wszyscy uczestnicy podołali wyzwaniu, choć pogoda była raczej idealna do plażowania. Następnie trochę pamiątek, zdjęcia, zjazd kolejką na dół i spacer po Krupówkach. Pensjonat GRAND STASINDA w którym mieszkaliśmy, zrobił chyba na wszystkich duże wrażenie. Byłoby można ująć to tak… zostaliśmy przyjęci iście po królewsku. Po krótkim odpoczynku obfita, pyszna obiadokolacja, a później, jakby tego było mało, biesiada przy ognisku z możliwością upieczenia kiełbasek.

Drugi dzień zaczął się pobudka o godziny 7.30 tak, żeby się spakować i na 8.30 zdążyć na śniadanie. Godzinę później część naszej grupy wyruszyła do Bacówki, aby dowiedzieć się jak powstają oscypki i jak wygląda dzień na Podhalu. W tym samym czasie druga część grupy korzystała z boisk przy hotelu miło spędzając czas w grupie. Następnie wymiana grup i osoby, które bawiły się w rekreację ruchową wyruszyły do Bacówki, a druga część mogła pograć w przeróżne sporty, korzystając z pięknej pogody.

Po obiedzie, bagaże zapakowalismy do autokaru i wyruszyliśmy w podróż powrotną. W autokarze odbył się jeszcze quiz tematyczny z nagrodami.

Cali i zdrowi, choć trochę zmęczeni wróciliśmy do Bibic.